domenica 15 giugno 2008

Nazionalismo minorese


Il Bisogno Di Dirtelo
(Amatino-Proto)

Me ne scennette chella sera senza 'e te
E chistu core me fa male commo 'e 'cche
Luntano a te nun pozzo sta', pecché pecché...
...E camminando per le strade del paese
Io mi chiedéo perché hai illuso le mie attese
Je nun me faccio 'cchiù capace, ma pecché?
Accussì...
RIT.: Sento il bisogno di dirtelo
Rimane ancora cu'mme
Tutto 'st'ammore è fernuto accussì
Ma nun 'o voglio capì
Je senza 'e te...
Pure Pinuccio me l'ha detto: Siente a'mme,
Chesta te piglia 'n giro, overo nun fa pe'tte!.
Io gli risposi: We Pinù, ma pienza a 'tte.
A 'tte....

Ricordi quando mi chiamavi amore mio,
Ed ora invece tu mi dici ora va' via.
Ma forse è meglio si finisce mo' accussì
pe 'mme...

Ti ferisce pure quando non vuoi.
Dentro me
Troverò la forza pe
Nun suffrì e nun murì.
Senza 'e te amore mio come farò...

Nessun commento:

Posta un commento